BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

I Penghuni Tegar I

Wednesday, July 20


haiii readers...


malam ni terasa nakkkk sangat sangat meluahkan rasa hati yang dok bercampur aduk dalam hati nih..ayoyo..bila pikirkan balik rasa cam nak bom je orang orang y menyerabutkan kepalaotak aku ni yang sememangnya serabut. macam kes altantuya tu. amik kau. hancur bkecai. tapi nasib kau baik sebab negara ni ada undang undang. kalo xad da sekian lama aku buat. 

aku tahu la hati aku ni senang bsimpati kat orang. pantang orang buat baik aku pon judge depa pon baik jugak. padahal depa tu belom tentu berniat baik. geram betol la. ni belom sentuh bab hati dan perasaan lagi. 

senang senang je kan kau datang dan pergi dari hidup aku. kau datang time kau ada krisis dengan kau punya bakal isteri ke gurlpren ke apa je la. time kau bahagia kau da tak hingat dunia. dunia pon kau x hingat AKU LAGI LA kau nak hingat. APA BARANG NAK HINGAT KAT AKU KAN? yela, kau asik hingat kekasih y belom tentu jadi isteri kau y belom tentu jadi ibu kepada anak anak kau kan?

aku tahu orang y aku maksudkan ni selalu baca blog aku dalam diam. 

untuk ASM.....
kalo betol awak cari saya time awak ada krisis dengan CPP tolong hentikan ok. awak boleh cari saya anytime even time awak dengan si dia tengah berbahagia. saya xkisah. tu mnunjukkan yang awak ikhlas nak berkawan dengan saya. bukan macam sekarang. mcam macam saya pikir bila awak kembali mencari saya bila awak ada problem dengan dia. selesaikan masalah awak dengan dia sehabis mungkin. setiap perkara setiap masalah ada jalan penyelesaian dia. untuk kesekian kalinya, saya tak nak diri ini terasa seperti dipermainkan. walaupon saya da biasa dengan keadaan ini. sy pernah nak cakap face to face sal ni dengan awak tapi sy belom ada kekuatan. kemunculan semula awak pon buat sy tkedu. untuk awak, sorry k sebab jadikan kes ni sebagai entry belog sy....


benci benci benci dengan permainan duniawi ni...huhuhu. sy nak "superman" y boleh selamatkan saya dalam apa jua keadaan.  

anybody berminat to be my superman????


cuba kau letak AKU kat tempat KAU. agak kau rasa bahagia ke??? pikir guna akal dan pikiran...


notakaki: malas nak letak la. lu letak la sendiri :(



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...