BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

I Penghuni Tegar I

Tuesday, August 2

haiii readers!!!!


tika masa entry ini d tulis, aku tengah mnunggu masa dan saat untuk bersiap. bsiap ke mana? bsiap ke BUTIK FIRST LADY hehehe. nak g carik baju raya. semangat kan? posa baru masuk hari kedua da semangat nak carik baju. aku ni nak carik awal awal sebab bajet dah dapat so xnak la simpan lama lama. karang da tpakai mana aku nak cekau duit untuk baju pulak. lagi pon beli awal awal ni senang nak dapat size. size kecik kecik comey macam aku ni selalu sangat habes stok. so, xnak la jadik macam tahun lepas. baju da ad yang berkenan size pulak da habes :( kali ni Ramadhan yang kedua terus nak g beli. baju kali ni nak carik baju kurung moden putih. waaaa...mesti cantik kalo aku pakai kan? kahkahkah....

okeh la. nak tempek bedak kt muka kejap. nak tutup apa apa y patut kt muka ni....



notakaki; bajet untuk beli tudung xad da tapi tudung y da bkenan tu da jumpa..nganganganga. nak sugarbaby la camni :)

2 Comments:

  1. IeRa said...
    Waa~ bestnyer da nk beli bju raye..
    huhu iera ntah ble smpat nk bershupink neyh..
    ;(
    Mizs Nrsyikin said...
    xdenye dpt shoping kt first lady kt seremban ni. ad satu je. kecik pulak tu. nak kena cari kt tmpt lain jgk..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...