BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

I Penghuni Tegar I

Thursday, March 31






perghhh syaitan nirrajim sungguh lah dia ni. aku rasa ni bukan muka dia kot. kalau betul pon muka dia, tak tahu lah kan. serious macam haram. tah pape lah dia fikir agaknya.aku tengok dia punya komen dah macam Malaysian VS Indonesians dah. takyah lah nak salahkan Indonesians. dia ni je yang mereng sikit. orang lain tak ada hal pon. tapi agak kwanghajar jugak ah dia ni. suka hati up status macam tu. even dia bukan Islam pon, respect lah sikit


sumber; http://cikepal06.blogspot.com

1 Comment:

  1. IeRa said...
    bongok tol la kan... eeeeii!!!

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...