BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

I Penghuni Tegar I

Saturday, November 19

sapa matluthfi nih? tunang aku ke? kekasih gelapcerah aku ke? sapa dia wehhh?

jeng jeng jennnngggggg..hahahaha

b4 angpa terus tertanya-tanya sehingga boleh timbul gosip suam-suam kukukakiku, sila la tengok video kat bawah ni dulu. tengok sambil hayati dia punya maksud sekali...


video


woittt. tersentap hati nurani aku tengok video dari mamat kecik nih. angpa tersentap jugak ke? bagus la. hati kita belum buta untuk menilai perlian daripada orang lain.hehehe. kepada sesapa yang tak dapat apa-apa  hidayah & petunjuk lepas tengok video ni, sila bersihkan jiwa & hati anda ye. *peace yo !   

apa-apa pon ingat la petikan dari dalam video nih....

kepercayaan TANPA rasional = BUTA
rasional TANPA kepercayaan = KONTANG


dah tahu ke matlutfhi ni sapa? bukan tunang aku kan? bukan kekasih gelap mahupon cerah aku kan? dia kira artis utube yang setanding dengan inianwarhadi la jugakkkk..


nanti sambung merepek hal lain pulakkk ye !


lebiu  dari

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...