BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

I Penghuni Tegar I

Monday, October 17




kebosanan adalah reason utama aku menaip entry nih. sedang elok benor ushar mukabuku keluar pulak status baru dari OH ! Bulan. apa lagi, dah memang aku tengah tak ada kerja cepat je aku klik link kat situ. tajuk dia pon macam best ! "Matsumoto Jun Lelaki Terseksi Di Jepun, Takuya Kimura Hanya Tempat Ke-4!"


siapa mamat tu? aku tak kenal pon dia. tapi mungkin dia kenal aku.*perasaan sekejapan muahaha. jom usha sampai lebam jom. dari yang terseksi sampai yang tak terseksi kita usha sama sama jom...


mula...


x
x
x
x
x
x
x
x
x


tadaaaaa....

1. Matsumoto Jun

2. Yamashita Tomohisa

3. Akanishi Jin

4. Kimura Takuya

5. Ikuta Toma

6. Sakurai Sho

7. Kamenashi Kazuya

8. Okada Junichi

9. Nishikido Ryo

10. Okura Tadayoshi


 habes. kawan kawan angpa ada termasuk dalam list ni tak? kalo ada tu untung la kau ada kawan dengan top ten lelaki terseksi kat Jepunggg nunggg. hahaha.


tapi kalau aku dapat undi aku rasa kedudukan pilihan aku jauh berbeza dengan sumber yang Oh ! Bulan ni dapat. ayoo. yang tak seksi dan seksa pon top 5 aku tengok.


nanti kalau aku rajin aku wat entry baru antara listed atas ni yang mana paling seksi dan seksa aku akan listkan ikut pilihan aku. boleh je kan kalau aku nak buat macam tu kan? hehehe


oke la. dah nak dekat pukul lima. nak kemas barang barang then nak rempit balik umah kemudian bummmm nak tidoq kejap :) hehe





notakaki: nak tunggu top ten lelaki terseksi dan terseksa dekat Malaysia pulak....

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...