BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

I Penghuni Tegar I

Monday, October 31

31-10-2011. tujuh hari dari tarikh ni akan berlangsungnya E-day aku. ye ! e-day aku. mesti angpa tak percaya kan? yela, aku yang tak ada boypren nih tap tip tup nak bertunang kn? mungkin betol la. ini yang di namakan jodoh. jodoh, ajal dan maut semuanya di tangan Tuhan. kita hanya merancang, tetapi Dia yang menentukan. nak kenal gerangan bakal si tunang aku? hehe. wait n see k. kalo aku rajin nanti & kemudian hari, nanti aku wat entri pasal e-day aku tu tuh...

31-10-2011. duabelas hari dari tarikh ni umur aku akan mencapai 25tahun. ye ! 25 tahun. nape? tak percaya ye? kihkih. haha. bagi kebanyakan orang yang nampak aku macam umur 20-22 tahun tu anda semua tertipu dengan wajah ak babyphase ni..muahahaha...

31-10-2011. empatbelas hari dari tarikh ni aku akan mengakhiri status aku sebagai Pelajar Praktikal di Wisma Kastam Negeri Sembilan. ermm. selama hampir lima bulan aku praktikal situ banyak kenangan manis & pahit. haruslah kenangan manis lagi banyakkkk dari kenangan pahit. mengenali akak-akak kat situ yang kebanyakan memang 'sengal' membuatkan aku berat hati nak tamatkan praktikal ni :( akan ku merindui kalian semua taw :P

kesimpulan dari penerangan di atas, adalah dengan ini menunjukkan bahawa pada bulan sebelasTAHUNduaribusebelas, banyak perkara-perkara penting yang berlaku dalam hidup aku. harapan aku jugak harap-harap tahun bertuah ni jugak aku akan dapat keje. bukan keje partime ok tapi keje kerajaan. excited aku nak join sebagai pekerja di jabatan kerajaan terutamanya dalam badan beruniform :)

tu je aku nak merepek pada jam & ketika ini. sekian :) 


0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...