BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

I Penghuni Tegar I

Tuesday, April 17



Sampai opis pepagi terus nak buat entri pasal satu idea nih. Cadang nak buat dalam bilik dekat umah sendiri nanti.  Entah bila tak tahu la nak ada rumah sendiri tuh. 



Nak tahu apa idea yang menarikk sangat sampai aku boleh buat entri nih? Kemain angan-angan aku nih kan? Try scroll sampai korang jumpa idea yang aku maksudkan. Mana tahu kot-kot nanti korang boleh cedookk untuk bilikk korang jugak kan???






x





x





x






x






x






x






x







TADAAAAAA :)












footnote: dari angan-angan akan jadi impian :)


3 Comments:

  1. Azhafizah[フィザ] said...
    Indahnya seni khat ^__^
    Azhafizah[フィザ] said...
    Indahnya seni khat ^__^
    Mizs Nrsyikin said...
    cantikkan? sejuk je hati kalo bangun pagi nmpk ayat suci al-quran ni

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...