BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

I Penghuni Tegar I

Thursday, May 31



Alhamdulillah. Setelah aku mengharungi tempoh getir dalam hidup akhirnya aku dah boleh n___n luar dan dalam. Nih semua bekat doa makabah aku dan sokongan kawan-kawan baikk aku. Sayang korang semua. Kalau dulu aku senyum di luar tapi belah dalam aku tak dapat nak senyum sangat. 


Dari apa yang aku alami baru-baru ni aku akan jadikan sebagai pengalaman hidup. Sebagai guru yang paling berkesan untuk tindakan dan keputusan untuk masa akan datang. 


Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku. Aku hanya mengharapkan kebahagian akan jadi milik aku suatu masa nanti. Kepada kengkawan sepupu sepapat yang akan mendirikan umahtangga tuh aku doakan semoga kebahagian korang akan terus kekal hingga ke syurga. Hehe   




*pause*




JIKA KAU BERCINTA BERTUNANG LAGI

Jika Kau bercinta bertunang lagi
tunang cintalah sepenuhnya
jika kau bercinta bertunang lagi
jagalah kau hatinya

engkau yang memilihnya
tanpa memikirkan tentang diriku
kini ku hanya dapat berdoa
agar berbahagia kau disampingnya

Jika Kau bercinta bertunang lagi
tunang cintalah sepenuhnya
jika kau bercinta bertunang lagi
jagalah kau hatinya

aku tak dapat menghalang
engkau punya kemahuan sendiri
biarku hidup hanya mengenang
peristiwa yang tak dapat ku lupa

kini aku hanya dapat berdoa
agar berbahagia kau disampingnya
selamat tinggal
aku mengundurkan diri

3 Comments:

  1. nora saniey said...
    maksudnya pe kak?akk ngn bdak gudang 2 dah xde pape ker?
    Mizs Nrsyikin said...
    antara kami da setel la. tggu nk pulangkan ap y patut je. jdoh xad...
    aiyang said...
    belum sampai ajal lagi....

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...