BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

I Penghuni Tegar I

Thursday, May 31




Ekceli last week dah plan dengan team aku nak berbasikal dekat Bukit Cerakah minggu nih. Tapi tetiba tadi masa minum dengan kawan dia pulak ajak pergi Pulau Kapas join group venture dia. [last week lagi dia dok ajak. Peace yooo!] Bayar RM75 je untuk pergi sana. Itu tak termasukk makan minum minyak tol suma la. 


Bila duduk sembang tadi dia cakap kita collect RM150 sorang untuk semua belanja atas tuh. Pehhh. Okla tuh kan. Termasuk makanminum,minyaktol semua. If lebih dia cakap boleh simpan untuk naik Gunung Cemerong minggu depan tuh. Bila pikir balikk memang berbaloi la just spend RM150 jek untuk ikut aktiviti tuh. Nanti kat sana just santai-santai jekk. Siapa tak  nak layan angin pulau memalam. Pehh, dapat pulak duduk depan unggun api sambil petikk gitar. [best kalau pandai dan terror main gitar]


salah satu view dekat gunung cemerong

Sebenarnya nih aktiviti group dia. Dengar cerita dalam 75 orang jgk la yang join [peluang nak cuci mata]. Kalau termasuk aku dengan kawan aku jadi la 80 orang. Erkkk. Ramai kan?  Agak-agak ada tak yang hencem kachak bergaya macam kawan aku tuh. Hehe.


Memandangkan esok tuh tarikh nak gerak, barang apa semua belum ada lagi so, terpaksa la keluar beli sikit. Termasuk beli track selai dua. Koleksi seluar dekat sini tak banyak sangat sebab banyak tinggal dekat kampong. Kang aku pakai kain batik pergi sana ramai yang terkam gadis melayu terakhir nih karang. Tak ke haru nanti. Terlompat-lompat mandi pantai karang terlondeh kain haru aku…



Esok malam kumpul dekat MidValley. Kumpul sana dulu before gerak ke Terengganu. Hope persetujuan last minit nih menjadi la. Yang dekat dierat-eratkan, yang jauh dirapat-rapatkan [maksud tesirat] Chewahh ayat..





Kak Keen:"Tinggalkan perkara yang menjadikan kamu bimbang dan lakukan perkara yang membuatkan kamu tenang"

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...